CENNIK – rok szkolny 2017/2018.

Pierwsze zajęcia dla nowych tancerzy są zawsze GRATIS!!!
Zapraszamy :)

Cennik zobacz tutaj ⇒ ⇒ ⇒ cennik 2017-2018

DANE DO PRZELEWU (dotyczy obu siedzib Studia Tańca UDS):
UDS ART COMPLEX
 al. Spółdzielczości Pracy 36 B
 20-147 Lublin
bank: BGŻ PNP PARIBAS
nr konta: 20 2030 0045 1110 0000 0141 3520
➡️ Tytuł przelewu: imię i nazwisko tancerza+numer Karty Tancerza+poprawna nazwa pakietu z cennika 
➡️ Brak powyższego wpisu w tytule przelewu utrudni identyfikację płatności.
➡️ Kwota przelewu musi być zgodna z nazwą wykupionego pakietu zajęć.
➡️ Numer Karty Tancerza znajduje się na plastikowej, czarnej karcie, jest 6-cyfrowy i rozpoczyna się od „OOO…”
➡️ Potwierdzenie przelewu należy okazać w formie papierowej w recepcji UDSu lub w formie elektronicznej przesłać na adres mailowy siedziby UDSu, w której tancerz chodzi na zajęcia.

Pytania dotyczące płatności, faktur itp. prosimy kierować do recepcji UDSu:

UDS Olimp:
tel. +48 500 66 19 44 ( od 25 sierpnia do 30 czerwca: pon-piątek w godz. 15.00-21.00)
mail: biuro.olimp@uds-taniec.pl

UDS Lsm
tel. +48 536 536 793 (  od 25 sierpnia do 30 czerwca: pon-piątek w godz. 15.00-21.00)
mail: biuro.lsm@uds-taniec.pl

WAŻNE INFORMACJE DODATKOWE:
→ 
Wykupiony PAKIET  jest opłatą za zajęcia grupowe  i dotyczy 30 dni kalendarzowych ( kolejno następujących po sobie ).
→ Wysokość opłaty jest stała i musi być uregulowana w całości PRZED pierwszymi zajęciami każdego okresu rozliczeniowego.
→  Można dokonać płatności za kilka okresów rozliczeniowych z góry.
→ Aktywność Karty Tancerza startuje od dnia pierwszych zajęć, na które przyjdzie tancerz w nowym roku szkolnym lub w przypadku nowych osób – od dnia pierwszych zajęć, w których uczestniczy po zajęciach pokazowych.
  Kolejne opłaty dokonane przed upływem aktualnej aktywności Karty Tancerza, będą przedłużać aktywność karty dopiero PO upływie jej ważności (co 30 dni)
→ Dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy nie są odrabiane.
→ Faktury za naszą usługę o nazwie „NAUKA TAŃCA” wystawiamy na życzenie klienta, na dane osoby dokonującej opłaty w formie przelewu.
→ Zwrot opłaty możliwy jest jedynie W CAŁOŚCI i dotyczy sytuacji, gdy nie zostały wykorzystane ŻADNE zajęcia z danego okresu rozliczeniowego. Zwrotów dokonujemy na podstawie pisma, które należy w formie papierowej dostarczyć do biura UDSu w miesiącu, w którym tancerz dokonał opłaty i  którego zwrot dotyczy. Zwrotów dokonujemy na konto, z którego dokonano przelewu.
→ Nieobecność tancerza na zajęciach nie powoduje pomniejszenia opłaty za kolejny okres rozliczeniowy.
→ W przypadku dłuższej nieobecności istnieje możliwość „zamrożenia” karty tancerza.
→ Nie ma możliwości „zamrożenia” karty tancerza w grupie reprezentacyjnej (opłata w tych grupach jest ciągła i dotyczy okresu wrzesień-czerwiec).
  Aktywność karty tancerza w grupach reprezentacyjnych startuje w dniu 1 września,

Zasady „zamrażania” karty tancerza:
1. Zamrożenia Kart Tancerza można dokonać gdy nieobecność dotyczy:
– minimum 4 następujących po sobie zajęć w przypadku opcji 2 zajęc w tygodniu,
– minimum 6 następujących po sobie zajęć w przypadku opcji 3-4 zajęc w tygodniu,
– minimum 2 następujących po sobie zajęć w przypadku opcji 1 zajęc w tygodniu.
2. Zamrożeniu mogą ulec tylko zajęcia OPŁACONE. Nie zamrażamy zajęć, za które nie jest uregulowana opłata. Gdy na karcie tancerza zostało mniej zajęć niż wymagane do zamrożenia minumum, zajęcia te przepadają, chyba, że zostaną opłacone z góry. Opcja ta da możliwość uzyskania wymaganej do zamrożenia minimalnej liczby zajęć na Karcie Tancerza.
2. Prośba o zamrożenie karnetu musi zostać zgłoszona  droga mailową:
biuro.olimp@uds-taniec.pl lub biuro.lsm@uds-taniec.pl
UWAGA! W treści maila należy wpisać nazwisko tancerza, indywidualny numer karty oraz liczbę zajęć i daty treningów, na których nie będzie tancerza – min. 4 treningi następujące bezpośrednio po sobie.
3. Zamrożenie karty następuje dopiero w dniu otrzymania maila z infromacją o nieobecności i dotyczy okresu od danego dnia, w którym mail został napisany . Nie ma możliwości zamrożenia karty „wstecz”.
4. „Odmrożenie” karty następuje w pierwszym dniu po  ostatnim „zamrożonym” treningu – zgodnie z aktuanym grafikiem zajęć  (wyjątek – wpłynięcie informacji mailowej o przedłużeniu nieobecności).